joi, 5 mai 2016


   Ce inseamna mila lui Dumnezeu






   "Mila si dragostea lui Dumnezeu inseamna  harul Atotsfântului Duh, pe care fiecare dintre noi  trebuie să i-L cerem cu inima smerita lui Dumnezeu şi să strigăm zi si noapte :
«Doamne, iarta-ma si ma miluieşte!»,  care înseamnă 

,,Doamne, fie-Ţi milă de mine,  păcătosul, în starea jalnica în care mă aflu. 

Te rog Doamne, adu-mă din nou la harul Tău.

Intareste-ma Doamne cu Harul tau in ispite si necazuri, da-mi putere sa le rabd pe toate fara a te supara cu vre-un gand rau 

Dă-mi duhul pocăinţei si al smeritei cugetari , ca să mă pot indrepta , ca să pot ajunge la cunoaşterea de sine 

Dăruieşte-mi duhul iubirii si al dragostei, ca să Te pot iubi  din toata inima mea

 Dăruieşte-mi duh de Pace si de blandete , ca să-mi păstrez sufletul netulburat  in orice zi a vietii mele 

Dăruieşte-mi duh de curăţie si sfintenie , ca să mă pot păstra curat in gand si in vorba 

Dăruieşte-mi duh de umilinţă si aducere aminte a mortii, ca sa nu te mânii cu nimic 

 Dăruieşte-mi duh de smerenie, ca să nu cad în mândrie"

Daruieste-mi lacrimi de pocainta din adancul inimii mele si darul rugaciunii curate.,

Daruieste-mi minte luminata, gand curat,inima smerita si ajuta-ma sa ma predau Voii tale sfinte

Daruieste-mi putere sa nu osandesc pe nimeni, sa nu cartesc in necaz, suparare  si boala, ci da-mi aducere aminte ca toate vin de la Tine spre indreptarea mea, spre smerirea mea.

Ajuta-ma sa pot sa iert pe toti, asa cum tu Doamne ai iertat pe cei ce te-au rastignit

Ajuta-ma si ma apara cu Harul tau in tot locul  si in orice intamplare, ca sa nu cad de la fata Ta cea sfanta

Binecuvanteaza Doamne casa mea, sufletul meu, pe cei si familie, din neam, pe toti cei ce-ti slujesc cu dragoste si umilinta

Iarta Doamne toata faptura manilor tale si-i adă pe calea Adevarului Tau ca sa se mantuieasca in aceasta viata

Iarta-i  Doamne si-i dezleaga de toate lanturile cu care s-au legat  in aceasta viata pe toti adormitii nostri din neam in neam, si-i odihneste Doamne in camarile Tale sfinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu