sâmbătă, 13 februarie 2016

CÂNTEC DE POCĂINȚĂ

de Preot Sorin Croitoru



Doamne, mult am suferit
După Tine am tânjit..
Eram tare amărât
Până când m-am hotărât
Să scap de păcat urât!

Doamne, în genunchi am stat
Și la Tine m-am rugat:
"Dacă încă mă iubești,
Milostiv așa cum ești,
De patimi să mă ferești!

Doamne, sunt lipsit de har
De nu-mi vei trimite iar
Duhul Tatălui ceresc,
Să mă spăl, să mă sfințesc,
Sufletul să mi-l albesc..

 Doamne, Tu toate le poți:
Tu pe vameși și pe hoți,
Pe tâlhari și pe călăi,
Desfrânați și oameni răi,
I-ai făcut chiar frați ai Tăi!

Tu ai milă de popor
Și îi ești Mântuitor.
Te-a făcut Tatăl Hristos
Pentru omul păcătos
Ce trăiește-aicea jos.

Ai lăsat Tronul din cer,
Ca să nu mă lași să pier.
Tu, slăvitul Dumnezeu,
Ai luat trup ca al meu,
Ca s-ajung în cer și eu!"

Eu din suflet m-am rugat,
Și Tu iar m-ai ajutat.
Mi-ai dat Ajutor ceresc,
Duhul Cel dumnezeiesc,
Ca din nou să mă sfințesc.

Doamne, păcătos am fost,
Dar cu lacrimi și cu post,
De păcat eu am scăpat,
Din iad iar m-ai ridicat,
Sufletul mi-ai înviat!

Slavă Ție, Doamne, slavă Ție,
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu